18 Mart 2016 Cuma

Pastel aydınlatıcı


Merhabalarrr 😊 evett bugün size pastelin highlighterından bahsetmek istiyorum. Öncelikle aydınlatıcı bu zamana kadar kullanmadım yüzümde mat bitişli şeyler kullanırım. Birde cildiniz karmadan yaglıya dönükse .. .( herneyse 2 yada 3 kez kullandım pembelikler içeriyor. Elmacık kemik üzerine, burnumun üzerine , dudak üstü ve kaş altını aydınlatmak için kullandım. Aydınlatıcı sevenler için cokk başarılı bir ürün olabilir ama ben sevemedim. Aydınlatıcı sevmedigim ve bu zamana kadar kullanmadıgm  icinde olabilir. Yapısı kremsi dedigim gibi pembelikler iceriyor. Güneşte yansıması sanki içten gelen bir parlama gibi 😊 o yönü ve hafif pembişli olması hosuma gitti diyebilirmm . Büyük ihtimal bir daha almam😑 bitirmek icin kullanıcam. Uygun fiyatlı bir ürün istiyorsanız ve aydınlatıcı düskünüysenizz bakmalısınızz💕
Sevgilerrr 😘😘

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder