9 Kasım 2016 Çarşamba

Anew vitale



Selammm 😊

Biliyorsunuz kii cok cok uzun zamandır kullanıyorum ve bu ikinci bazım.
3. sü sırdaa 🙈

Ilk olarak bu baz +25 yas icin.
Ben 24 yasında oldugum icin kullanmak istedim.
Ve herhangi bir sorunda yasamadım.
Bu bazı nekadar övsem azdır. 😊
Günülük hayatımda ki günümü kurtarıyor.


Söyle ki ;

En basta harika bir kokusu var.
Silikonlu bir baz gözenekleri kapatıyor % 70 80 civarı tabi cokk aşırı gozenek probleminiz yoksa.
Benim burun yanak ve alnımda var ve gözle görülür derecede ve bu bazı kullandıgımda hem gözeneklermi kapatıyor hemde cildmi matlaştırıyor.
Temizligine kesnlikle dikkat edilmeli .
Silikonlu bir baz oldugu icin gözeneklerin nefes almasını engelliyor bu yüzden cildmizi temizlerken daha özen göstermeliyiz.
Bir kutusu bana 2 ay gitti diyebilirim.
Belki daha fazla.

Ve baz normal ve yaglı ciltler icin ama kuru ciltlerde kullanabilir.
Bazı uygulamadan once yogun nemlendirirlerse sorun olmuyor .


Bazın özellikleri ;

Gözenekleri kapatmak
Cildi matlastırmak
Cildin puruzsuz gorunmesini saglamak
Cilt tonunu esitlemek.

Ve bunları kesinlikle yapıyor.

Yapısı;
 beyaz ve silikonlu görüldügü üzere


Sadece bazı surup cıksanız bile yetiyor.
Ben oýle yapıyorum cilt tonumu esitleyip gözeneklermi kapatıyor üstüne matlaştırıyor😊
Daha ne isteriz ki.

Biliyosunuz görkem karman benefitin bazına nyx in bazını muadil olarak göstermisti.
Anew vitalede kesinlikle 2. muadil bence.😊

Nerden mi alabilirisiz avon 🙈
Normal fiyatı 60 küsür ama indirim zamanında 25 düsüyor.😊
Ben indirimde 3 tane edinmistim.
1 tanesini bitirdim 2.ye basladım bile 🙊
Bittikce alacagım bir baz oldu.

Soyleki bu bazı ben fondeten altına kullanmadım.
Fondeten kullnmadıgım icin ama kullananlar var ve memnunlar😊


Benim gozeneklermii nasıl mı kapattı 🙈


Evettt bukadarrr 😍😍😍
Tabiki cok %100 degil 70 80 civarı ama bu bana oyle bir yettiki .
Gözenekk nereyse herkesin sorunu ve kapatmaya calısıyoruz ve bu baz cidden basardı.

Eger uygun fiyatlı gözenek kücültücü baz arıyorsanız kesnlikle bakmalısınız 😚

Sevgilerrr... ❤

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder